MENÜ

Verdák
Minden ami autó

FORD MUSTANG: A Ford Mustang egy Ford Motor Company által készített személyautó, eredetileg a Ford Falcon compact alapjaira építve, de egy sokkal erősebb izomautó, eredeti nevén pony car. Az első példány Dearborn, Michiganban 1964. március 9-én gurult le a futószalagról, nem sokkal később 1964. április 17-én, a New York Worlds Fair-en csodálhatták meg az érdeklődők. Az Amerikai televíziós hálózatban április 19-én mutatták be. James Bond főszereplésével a Goldfinger című filmben 1964 szeptemberében láthattuk. Az egész típussorozat meghatározó az autóvilág történelmében. A Mustangból csak az első 18 hónapban több mint egymillió talált gazdára az autószalonokban AUDI: Az Audi története az egyik „legsokszínűbb” az autóipar történelmében. Négy márka, az Audi, a DKW, a Horch és a Wanderer összeolvadásából jött létre 1932-ben, hogy megalapítsa az Auto Union AG márkát, amelynek emblémájául a négy karikát választották. Ez a négy karika a négy márkát szimbolizálja. Az Audi AG az Audi NSU Auto Union AG-ből alakult 1985-ben. Az Auto Union GmbH és az NSU GmbH tradicionális márkákkal együtt az Audi Tradition készíti és bemutatja az Audi tartalmas és szerteágazó történelmét. Audi Typ EFerdinand Porsche fejlesztette az Auto Union motorjait, így ő is nagy szerepet vállalt a márka sikerében. 1949 után Ingolstadt lett az Auto Union központja. 1958-ban a Mercedessel kötött szövetség hat év után szétesett, mivel az Auto Union vezetősége továbbra is a kétütemű motorokat részesítette előnyben. Az Auto Union fő részvényese, Friedrich Flikk szoros kapcsolatokat ápolt Heinrich Nordhoffal, a VW vezetőjével, aki 1965-ben átvette a négykarikás márkát. 1969-től Audi NSU Auto Union névre változtatták a cég nevét az NSU beolvadása után, amit 1985-ben Audira egyszerűsítettek. A részben galvanizált Audi 80-as 1972-ben új távlatokat nyitott az autógyártásban, és az Audi 200 5T 1980-as bevezetése sikeresen bevezette az Audi márkát a felső osztályba. Az Audi quattro állandó összkerékhajtása megjelenésekor világszenzáció volt, amit az Audi alkalmazott először sorozatgyártásban készülő autó esetében, és nem csak a rali világában.
Asztali nézet